Versenytárs elemzés
Tudtad, hogy a versenytársak előkelőbb helyezései miatt webhelyed napi szinten veszít értékes látogatókat a Google keresőből?
Miről szól a versenytárselemzés?
A versenytárselemzéssel betekintést nyerhetsz a versenytársoldalak stratégiáiban. Választ kaphatsz arra is, mi különbözteti meg saját oldalaidat a konkurencia oldalaitól.
A céloldal auditálása során olyan útmutató anyagot adok át neked, amelyben az összes, oldaladdal kapcsolatosan fennálló problémára megtalálhatod a módosító javaslatokat és a magyarázatokat.
Még a keresőoptimalizálási folyamat elején, a kulcsszókutatási munkálatok során érdemes tisztázni, hogy a megcélzott kulcsszókifejezésre nézve mekkora a valószínűsége, hogy a már meglévő versenytársak fölé kerekedhess.
Ugyanakkor, ha webhelyed valamelyik oldala a célzott kulcsszókifejezésre már előkelő helyezéssel rendelkezik (top 20), az elemzés során is mélyebb betekintés nyerhető a versenytársak startégiáiba. Ez lehetőséget ad arra, hogy az erős és a gyenge pontokat is mind saját előnyödre fordíthasd.
Top versenytársak feltérképezése
A SEOaudit segítségével számos információval gazdagodhatsz az általad célzott kulcsszókifejezésre leggyakrabban listázott top 30 versenytársaiddal kapcsolatosan. Ezt a műveletet manuálisan igen nehéz elvégezni, elsősorban a Google kereső dinamikus és személyre szabott találati listázásai miatt. Ezek a pontatlanságok azonban a SEOaudit által használt intelligens rendszernek köszönhetően kiküszöbölhetőek.
SEO optimalizálási szint megállapítása
A minősítési adatok összehasonlításával megtudhatod, milyen területen szükséges lépéseket tenned a kedvezőbb eredményekért, valamint a versenytársak mielőbbi megelőzéséhez.
Linkprofil összehasonlítás
A hivatkozások, különösen a magas tekintélyű oldalakról a saját oldaladra mutató hivatkozások, jelentős mértékben befolyásolják webhelyed Google kereső általi megítélését. Az elnöki szavazáshoz hasonlóan, itt is érvényes, hogy minél többen szavaznak rád, annál nagyobb az esélyed arra, hogy te nyerd meg a választásokat (elökelő helyezést). Azonban a Google kereső esetében az is fontos szempont, hogy ki az, aki szavaz, vagyis hivatkozik rád.
Bevált on-page stratégiák alkalmazása
A céloldalad elemzése során feltárt tartalmi hiányosságok/hibák összevetésre kerülnek a top 10 versenytárs adataival, így útbaigazításként felhasználhatóak saját oldalaid optimalizálása során.